Домашняя работа

Домашняя работа

 

  • Выберите один из рассказов о животных из сборника. 
  • Прочитайте, подготовьте пересказ истории, напишите, что нового вы узнали из прочитанного, можете сделать аудио-, видеозапись рассказа, понравившегося отрывка, своего мнения о нем.
  • Дательный падеж
    Уточните, о ком идёт речь.
    Модель: Это Анна. Виктор купил ей цветы. – Виктор купил цветы Анне.
    Это Жан. Анвар купил ему словарь. — Анвар купил словарь Жану.
    Это преподаватель. Марта показала ему тетрадь. — Марта показала преподавателья тетрадь.
    Это Дина. Тедди купил ей билет в кино. — Тедди купил Дине билет в кино.
    Это Надя. Преподаватель дал ей учебники. — Преподаватель дал Наде учебники.
    Это сестра Олега. Олег позвонил ей по телефону. — Олег позвонил Олеге по телефону.
    Это Александр. Брат помог ему решить задачу. — Брат помог Александра решить задачу.
    Это Андрей. Лейла написала ему письмо. — Лейла написала Андрею письмо.
    Это Вика. Олег подарил ей цветы. — Олег подарил Вике цветы. 
    Это Иван. Катя дала ему номер телефона. — Катя дала Ивану номер телефона. 
    Это Наташа. Алекс сказал ей, что будет ждать её вечером. — Алекс сказал ей, что будет ждать Наташу вечером.
  • Прочитайте предложения. Вместо
    точек поставьте слова, данные справа, в дательном падеже,
    использовав один из предлогов: к, по, благодаря, навстречу.1. Вышел из печати учебник по русскому языку.
    2. Я закончил работу досрочно благодаря помощи товарищей.
    3. Члены экспедиции шли навстречу всего опасного.
    4. Мы привыкли к климату севера.
    5. Мы долго гуляли к навстречу площади и улицы по Тулы.
    6. Урожай был прекрасный благодаря весенним дождям.
Սասունցի Դավիթ Ճյուղ Առաջին Սանասար և Բաղդասար/ Ընթերցում եմ 14-րդ գլուխը

Սասունցի Դավիթ Ճյուղ Առաջին Սանասար և Բաղդասար/ Ընթերցում եմ 14-րդ գլուխը

Սպտակմորուս պապիկ մի տեսավ.
Վեցկին լծեր էր մեջ օստնին,
Հետ հոտաղին վար կ’աներ։
Հալվոր ինչ էդ փահլևան տեսավ,
Ձեռքեր էլան դող, վար կայնեցուց։
Սանասար էկավ, ձեռ էթալ,
Հալվորի թև բռնեց, ասաց.
— Պապիկ, արի էրթանք մեր տուն։
Հալվորն ասաց.— Ձեռք վեր առ ինձենե։
Ասաց.— Մի վա՛խենա, պապիկ.
Արի էսօր մեր տուն հյուր.
Քեզ կը տանեմ, ետ կը բերեմ։
Հալվոր համաձայնավ, գնաց։
Ինչ մոտեցան, հոգնեց, ասաց.
— Հերիք է՝ ինձ տանես, ես նեղացա։
Ասաց.— Պա՛պիկ, հա՛—հա, մոտեցանք,
Հա՛մա ձեռ էտու զպապկի ճիվ,
Էթալ վերիր ձիուն,
Առավ, տարավ, մեջ տան էդիր գետին։

Տարավ տուն, հացկերություն արին,
Նստան, զրուցեցին չուր իրիկուն։
Ասաց.— Պապիկ, դու գիտե՞ս՝
Ինչի համար ենք քեզ բերե։
Ասաց.— Հա՛յ կանաչ կտրիճ,
Բա ես գիտե՞մ, ես ի՞նչ գիտեմ՝
Ինչի համար եք ինձ բերե։
Սանասար ասաց.— Հա՛յ պապիկ,
Ծեր ալևոր, մեծ մարդ ես դու,
Աշխարք շատ ման էկեր ես.
Էս տուն մենք նոր ենք շիներ,
Դեռ մեր տուն անուն չունի,
Մեր բերդի անուն չենք գիտի՝ ինչ դնենք։
Պապիկ, ես քեզ բերի էստեղ,
Որ դու անուն դնես մեր բերդին։
Մեր տան անուշ անուն մի դիր,
Տեսնենք՝ ինչ տի դնես տան անուն։
Հալվորն ասաց.— Թող ըլնի։
Ապա դարձավ, հարցուց, ասաց.
— Ձեր հոգուն մեռնիմ, տղաներ,

[էջ 37]

Ի՞նչ անուն կ’ուզեք, ի՞նչ անուն դնեմ։
Էնոնք ասին.— Հալվոր պապի,
Մեր ուզածով չէ. դու քեզ համար ինչ կ’ուզես՝ դիր;
Հետո հալվորն ասաց.
— Հիմի մութն է. առավոտուն էլնենք, ման գանք,
Ես իրիշկեմ, էնոր գորա անուն մի գտնենք։

Քնեցին։ Առավոտուն էլան վե,
Լվացվան, աղոթք արին.
Հալվոր կուշտ հաց կերավ,
Էլավ, գնաց, բակի մեջ մեկ ֆռաց, ֆռաց,
Խորոտ ու գեշ մտիկ էտու,
Դարձավ, ասաց.— Ես չեմ տեսնա՝
Ձեր տուն քանի մ’է, որ անուն դնեմ։
Սանասար ասաց.— Պապիկ,
Արի ես քեզ շալկեմ,
Մեր բերդի չորս բոլոր ման ածեմ,
Դու տես, նոր անուն դիր։

Շալկեց, էլավ դուրս, բերդի բոլոր ֆռաց,
Հալվորն աշեց էն տան չորս բոլոր,
Տեսավ՝ սար մի կո՛ շարած վեր իրարու։
Առավոտուն արևմտյան դռնեն էլավ,
Բերդի բոլոր պըտըտեցուց,
Իրիկուն նոր պրծավ, էկավ մոտ էն դուռ,
Էկան, կայնան դռան առջև։
Իրենք էլ էսպես են մտածե.
«Հալվորի գալուն պես էլնենք դիմաց,
Ինչ խոսք էնոր բերնեն էլնի,
Մեր բերդի անուն էն թող ըլնի»։
Ասին.— Պապիկ, ի՞նչ կ’ասես։
Հալվոր նայեց դարգահի վերա,
Էդոր վերին հարկեր տեսավ,
Քարեր հանած էդա բարձր հարկեր,
Տեսավ քարափներ պատ շարած,
Զարմացած մնաց, հարցուց, ասաց.
— Էդո՞ր անուն դնեմ։
Աստված ձեր տուն շինի,
Ես ի՞նչ անուն դնեմ էս տան։
Աստված բարի տա ձեզ,

[էջ 38]

Դուք ի՞նչքան ուժ ունիք,
Որ վեր հաներ եք էս մե՜ծ մեծ քարեր։
Վա, էս ի՞նչ սասուն քարեր են,
Դուք էն սասուն քարեր
Ի՞նչպես հաներ եք էն վերին տեղ,
Ու քարե սան սուն եք զարկե.
Էս տո ւն չեք շինե դուց.
Ապա սասուն մ’ եք շինե։
Վա, քանի սասուն բերդ մի.
Էս տուն չէ, էս սասուն է։

Սանասար ասաց.— Բավ է, պապիկ,
Էլ ձեն մի հանի, էլ անուն մի դնի.
Ա՛յ պապի, անուն դրվավ,
Անուն էղավ Սասուն։
Քանց էդա ավել էլ ի՞նչ անուն։
Որ դու ասիր՝ սասուն քարեր,
Քարե սան սուն եք զարկե,
Մեր բերդի անուն էդավ Սանսուն,Սասուն։
Մեր տան անուն՝ Սասնա տուն։
Ու էն բերդի անուն կոչվավ Սասուն,
Էն տան անուն մնաց Սասնա տուն։

Մաթեմատիկա առանց բանաձևի

Մաթեմատիկա առանց բանաձևի

  1. Ասյան օրական ուտում է 8 կգ շոկալդ, որից 4 կգ-ը դառն է, իսկ
    մնացածը՝ քաղցր։  Սոնան ուտում է 4-կգ ու միայն դառը շոկոլադ:
    Հարց․ քանի՞ կիլոգրամ դառը շոկոլադ նրանք միասին կուտեն
    հունվար  ամսին և աելացրած փետրվարից 3 օր։
    Լուծում
    8-4+4=8
    31+3=34
    8×34=272կգ
    Պատ.՝ 272կգ

2. Սոնան մարտի 8-ին բոլոր ուսուցիչներին նվիրեց ծաղիկ, բայց Սոնան որոշեց ընկեր Գոհարին նվիրել 9 ծաղիկ , 3 անգամ ավելի շատ ծաղիկ քան մյուս ուսուցիչներից յուրաքանչյուրին:
Հարց․ քանի՞ ծաղիկ է Սոնան նվիրել մյուս ուսուցիչներին:
Լուծում
9:3=3 ծաղիկ
Պատ.՝ 3 ծաղիկ

3. Մերին ամեն առավոտ 3 տուփ օծանելիք է ցանում, իսկ ամեն գիշեր՝ 6 տուփ, նա 1 օրվա ընթացքում ցանում է 9 տուփ օծանելիք:
Հարց  ք՞անի օրվա ընթացքում Մերին կցանի 84-տուփ օծանելիք:
Լուծում
84:9=9,3 օր
Պատ.՝ 9,3 օր

4. Պուճուր կարմիր գնդակը խորանարդի մեջ է, թե՞ դուրսը:

11Պատ.՝ մեջը

5. Ո՞ր գիծն է ավելի երկար:

11
Պատ.՝ հավասար են:

6. Իսկ նկարում ով ո՞ւր է գնում:

11
Պատ.՝ դիմացում արծիվ է թռչում դեպի ծով, իսկ հետևում շուն է քայլում նույնպես դեպի ծով:

7. Ինչ ես կարծում, սա իրակա՞ն է։  Իսկ դու կարո՞ղ ես նմանատիպ նկար ստեղծել։

11Պատ.՝ այո, սա իրականություն է: Նկարում տեսնում ենք սովորական աղջին որը հայլի է բռնած: Այո, ես նույնպես կարող եմ այսպիսի նկար ստեղծել:

8. Ո՞ր նարնջագուն շրջանն է ավելի մեծ:

11Պատ.՝ նրանք հավասար են:

9. Ո՞ր նկարն է տարբերվում:

11Պատ.՝ երկրորդը

10. Իսպանացի հետազոտող Վասկո Նունես դե Բալբոն 1513 թվականին հայտնաբերեց Խաղաղ օվկիանոսը։ Մինչ այս՝ ո՞րն էր աշխարհի ամենամեծ օվկիանոսը։

11
Պատ.՝ մինչ այդ նա եղել է ամենամեծ օվկկիյանոսը և կա:

11. Ի՞նչ ես տեսնում:  Եթե լավ ես նկարում՝ կարո՞ղ ես նմանատիպ նկար ստեղծել։

էէէ
Պատ.՝ ես այս նկարում տեսնում եմ մի պապիկ, որի մազերը պատկերված են որպես գետ տեսնում եմ ձի ափին մի պառկած մարդում: Այո, եթե շատ ցանկանամ իհարկե կարող եմ ստեղծել այսպիսի նկար:

12. Իրակա՞ն է:  Կմտնե՞ս այս սենյակ:  Կարո՞ղ ես նման վայր հորինել։  Ինչպե՞ս։

թթթ
Պատ.՝ այո իրական է: Ես շատ մեծ հաճույքով կմտնեի այս սենյակ: Այն ցանկության դեպքում կարելի է պատրաստել: